לוגו ג'ומו

office@jumoo.net

שיווק דיגיטלי לקוסמטיקאית

תחום הקוסמטיקה הוא אחד התחומים התחרותיים ביותר! הוא תחום שיש בו קושי גדול לבלוט וגם לתת מסרים שיווקיים ברורים שמתמקדים ב"מוצר ובשירות" ולא מתמקדים במחיר. במאמר זה אנסה להסביר כיצד עושים שיווק דיגיטלי לקוסמטיקאית.

איך מתחילים את התהליך השיווקי לקוסמטיקאית המתחילה

תמיד בהתחלה אין לקוחות, ההיכרות והנוכחות שלך לאט לאט תגדל ואיתה גם כמות הלקוחות. מה שחשוב לדעת מהצד שלך בהתחלה זה – מה יביא לך הכי הרבה תועלת. הכוונה כמובן היא שיש המון אפשרויות לשווק אבל את צריכה להתרכז בדבר שיביא לך תועלת מירבית. הסיבה לכך היא שבד"כ אין תקציב גבוה שאפשר "להשתולל" איתו. שיווק דיגיטלי לקוסמטיקאית לא חייב להיות כל כך גבוה זה החדשות הטובות!

להיעזר במומחה שיווק דיגיטלי לקוסמטיקאיות

מכיוון שכל שיווק הוא מעט שונה כדאי להיעזר במומחה לשיווק. מומחה לשיווק יוכל לעזור באופן אישי, מקצועי, פרטני. תוכלו להיעזר בתן-בוסט שיווק דיגיטלי שישמחו לסייע!

גוגל מיי ביזנס (גוגל מפות)

להירשם לגוגל מיי ביזנס זה חינם לחלוטין, וזה מייצר תנועה איכותית ביותר לשירותים איזוריים כמו שלך. זה אחד הדברים הראשוניים ביותר שכדאי לעשות. אין בזה שום חסרון אלא רק יתרונות. פשוט לפתוח חשבון גוגל מיי ביזנס ולהתחיל להיות מפורסם בגוגל בחינם ולקבל חשיפה חינמית לחלוטין כשמשתמשים מחפשים קוסמטיקאית באיזורך.

לבנות אתר אינטרנט!

בניית אתר אינטרנט היא לא דבר יקר כל כך כמו פעם והתועלת שלה עצומה!
אפשר לבנות אתר ברמה מאוד – מאוד גבוהה ובמחיר שלא עולה על 2000 ש"ח.
האתר יסייע בכמה אספקטים:

  1. זה יקדם אותך בגוגל מיי ביזנס. אם לדוגמא מחפשים את המילה "קוסמטיקאית" ואת מופיעה במקום השלישי או הרביעי. אז יש פעולות שונות שיגרמו לכך שתעלי בדירוג. אחת הפעולות המשפיעות ביותר זה קישור לאתר אינטרנט איכותי וטוב שתומך בכך שאת אכן קוסמטיקאית.
  2. זה יקדם אותך במנוע החיפוש של גוגל. בשביל להיות במנוע החיפוש של גוגל חייבים אתר אינטרנט. אז כמובן שבשביל להתקדם שם צריך אתר אינטנרט.
  3. תוכלי לקדם את עצמך ברשתות החברתיות על ידי הוספת הקישור של האתר ברשתות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב וכד'…)

מיתוג השיווק הדיגיטלי לקוסמטיקאית

דבר מאוד חשוב שיהיה זה מיתוג ולכל הפחות לוגו. בתן-בוסט אפשר לרכוש לוגו במחירים שונים מכיוון שיש מספר מסלולים. כל אחת תוכל למצוא מסלול שמתאים עבורה!

מסר שיווקי

מאוד חשוב שיהיה קיים מסר שיווקי ו"לדפוק" אותו בכל המקומות השונים! כמו ש"קוקה קולה זה טעם החיים", גם את צריכה שיהיה לך מסר. חשוב מאוד לא ליפול למסר שהוא תחרות על "המחיר הנמוך ביותר". כי מה שקורה זה שמסר כזה שואב אותך למטה. בזמן שקוסמטיקאיות אחרות יעלו את המחירים מכיוון שהן מציגות איכות – את תצטרכי כל הזמן להתחרות על המחיר הנמוך ביותר עם קוסטיקאיות שזה המסר השיווקי שלהן.

המסר השיווקי שלך צריך להתמקד באיכות של השירות והתוצאות שלך, אבל לא להתפזר למסרים רבים. מסר אחד ברור שאת יודעת שהקהל שלך צמא אליו!

לסיכום

מומלץ ליצור קשר עם תן-בוסט שיודעים לספק לך את מה שאת צריכה. חפשי תן-בוסט בגוגל או לחצי על הקישור www.10boost.co.il

More
articles

דילוג לתוכן