לוגו ג'ומו

office@jumoo.net

שיווק דיגיטלי בניית ציפורניים לק ג'ל

מאמר זה נכתב במיוחד עבור מי שרוצה להתחיל בקריירה של בניית ציפורניים ומחפשת להתחיל שיווק דיגיטלי מקצועי. שיווק דיגיטלי לבניית ציפורניים זה עסק תחרותי מאוד. לכן צריך לדעת מאיפה להתחיל ואיך לעשות את זה נכון.

גוגל מיי ביזנס

תמיד תתחילי בלבנות פרופיל בגוגל מיי ביזנס. באתר גוגל מיי ביזנס תמצאי פרסום בחינם לחלוטין. השירות הזה הוא מבוסס GPS ולכן כל מי שתחפש בניית ציפורניים באיזור שלך תמצא אותך בגוגל מיי ביזנס. זו חשיפה בחינם אבל חשוב להקפיד על מילות מפתח שהמשתמשות בגוגל מחפשות. למשל "לק ג'ל" או "בניית ציפורניים".

בניית אתר אינטרנט מקצועי

בניית אתר הוא אחד הדברים הקריטיים והחשובים לעשות. זה מגדיל את הנוכחות פי כמה וכמה. ראשית, זה משפר את הדירוג שלך בגוגל מיי ביזנס כאשר יש לך אתר שמקושר לחשבון. גוגל יודעת לנתח אתרים ולדעת אם מדובר על אתר מקצועי או לא – כך שאם מדובר על אתר מקצועי את תוכלי לעלות בדירוג בכמה מקומות!
דבר שני, תוכלי להימצא במנוע חיפוש של גוגל (בניגוד לגוגל מיי ביזנס שזה רק בגוגל מפות). המנוע חיפוש של גוגל ידע להציג אותך למשתמשים במחפשים ביטויים כמו "בניית ציפורניים בנתניה". זה ביטויים שיש להם נפח חיפוש גבוה וכדאי להיות מוצג בדף הראשון של גוגל למשתמשים שמחפשים אותם.

אתר אינטרנט זה לא משהו יקר כמו בעבר אלא יכול להסתכם במחיר של עד 2000 שקל בלבד. במידה ואת מחפשת בונה אתרים מקצועי שעושה אתרים ברמה גבוהה מאוד ובמחירים טובים תוכלי ליצור קשר עם תן-בוסט. מדובר על פרילנסרים שעושים אתר במחיר טוב ובאיכות גבוהה שבאמת יכולה לקדם אותך!

שיווק דיגיטלי ובניית ציפורניים – מה לא לעשות

זהירות לא ליפול לבורות הבאים:

  • לא לעשות מחירים נמוכים מידי מכיוון שאז יגיעו אלייך לקוחות שתמיד מחפשים מחיר נמוך. הדבר הזה עלול לגרום לכך שלא תגדלי כמו שהיית רוצה. לכן במקום לעשות מחיר נמוך – תתני איכות גבוהה של מוצר ושירות.
  • לא להתפשר על שיווק דיגיטלי ברמה נמוכה. בתן-בוסט ישמחו לסייע לך בשיווק דיגיטלי ברמה גבוהה – כזה שיאפשר לך לצמוח כמו שהיית רוצה.
  • לא לעשות לוגו שהוא מצועצע וילדותי אלא לעשות לוגו קלאסי ונקי.

לסיכום,
מאמר זה נכתב באהבה במיוחד בשבילך, שרוצה להתחיל לעשות שיווק דיגיטלי לעסק של בניית ציפורניים.
אנחנו מאוד ממליצים להתייעץ עם תן-בוסט שיודעים לתת ידע מעמיק שיכוון אותך לעשות דברים נכונים וללא טעויות.

More
articles

דילוג לתוכן