לוגו ג'ומו

office@jumoo.net

עיצוב פוסטים לרשתות חברתיות

אחד הדברים החשובים ביותר לעסק זה המיתוג והנראות שלו. ומכיוון שהיום כולם נמצאים ברשתות חברתיות הדרך לעשות את זה נכון היא ללכת למעצב גרפי או סוכנות שיווק שעושה עיצוב פוסטים. במאמר זה נסקור מזה השירות "עיצוב פוסטים לרשתות".

למה צריך את זה

היום לנראות יש תפקיד חשוב ביותר, ובעיקר לרושם ראשוני. אם עסק משקיע במיתוג נפלא, באתר האינטרנט מעוצב להפליא עם UI/UX מדויקים, ומשרד שעוצב לפי צו האופנה וע"י מעצב פנים מוכשר. עדיין כ – 50% ממי שיבקר באתר או במשרד יבקרו לפני בדפים שלך ברשתות החברתיות. שם יווצר הרושם הראשוני וההחלטה אם להמשיך אל יתר הנכסים שלך או לא.

איך עושים עיצוב פוסטים נכון וכמה זה עולה

שירות איכותי של עיצוב פוסטים הוא לא זול. עלות סבירה לעיצוב פוסט צריכה להיות מינימום – 150 ש"ח לפוסט. אם נפרוט את זה לשעות עבודה וודאי תבינו למה העלות היא כזו. ראשית יש צורך לשוחח טלפונית עם מזמין העבודה, לקבל ממנו איפיון מפורט וגם לכוון ולדייק אותו מבחינה מקצועית. זה יקח לכל הפחות 30 דק'.

לאחר מכן, יש צורך לעשות את העבודה עצמה שתיקח כ- שעתיים. ולאחר מכן, בד"כ יש תיקונים של מזמין העבודה. שיקחו עוד לפחות 30 דק'.

לכן עלות שהיא פחותה מ 150 ש"ח לפוסט צריכה בהחלט להחשיד את מזמין העבודה. בכל מקרה, כדאי ללכת עם נותן שירות שנותן ביטוח על העבודה. ביטוח שבמקרה שהלקוח לא אוהב את העבודה אז הוא לא משלם את 100% העבודה, אלא 50% מהעלות כפיצוי על זמן העבודה.

דבר אחרון, חשוב לעבוד עם סוכנות שיווק או מעצב גרפי אמינים שלא משתמשים בסטוקים חינמיים או חמור מכך בוקטורים ותמונות שיש עליהם זכויות יוצרים. זכותכם לדעת מאיפה הגיע לעבודה כל אלמנט ווקטור ואם יש עליו זכויות יוצרים. הסיבה לכך היא שבמקרה של שימוש באלמנט שיש עליו זכויות יוצרים ככל הנראה יפנו ללקוח בתביעה משפטית, ולא למעצב.

נסו את תן-בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים שתהיה הסוכנות שתעשה עבורך עיצוב פוסטים.

More
articles

דילוג לתוכן