לוגו ג'ומו

office@jumoo.net

עיצוב לוגו בזול

איפה מוצאים עיצוב לוגו בזול בצורה שעשויה להיות מקצועית וטובה. ידוע שטווח המחירים של עיצוב לוגו נע בין 50 שקל ל 100,000 שקל ואולי גם צפונה. לעסקים קטנים אין תקציבים גדולים והם מעוניינים למצוא לוגו במחיר זול. זה הגיוני וזה לגיטימי. חשוב לזכור, שלוגואים ואפילו שם של עסק אפשר לשנות עם הזמן. זה מה שנקרא מיתוג מחדש ואם חברות גדולות יכולות לעשות זאת אז כמובן שגם עסקים קטנים. לכן, עיצוב לוגו לעסק בזול זה לא תמיד דבר כל כך שלילי!

שאלות נפוצות על עיצוב לוגו בזול

מתי כדאי לעצב לוגו בזול

כדאי לעצב לוגו בזול כשאין תקציב! מהסיבה שעדיף שיהיה לוגו כלשהו מאשר שלא יהיה לוגו בכלל. בד"כ עסקים מתחילים שמגיעים בלי תקציב השקעה ראשוני יחפשו לעצב לוגו בזול.

מתי לא כדאי לעצב לוגו בזול

כאשר יש תקציב שיווק והעסק הוא עסק רווחי אז בהחלט כדאי להשקיע. כי למיתוג יש משמעות חשובה ושורה התחתונה הוא מגדיל רווחים! הוא מגדיל את היכולת של לקוח פטנציאלי לזכור עסק לטווח רחוק וגם ליצור ביטחון בעסק.

מה העלות של לוגו?

העלות של לוגו נעה בין 50 שקל ל 100 אלף שקל וצפונה. לדוגמא, יש סטודיו בלונדון שגובה סכומי עתק מחברות ומספורטאי עלית על עיצוב לוגו. ומאידך, יש תיכוניסטים שבמקום לעשות בייביסיטר מורידים תוכנה פרוצה באינטרנט לעיצוב, ומעצבים לוגואים. אפשר לומר שהרמה היא בהתאם.

מה העלות של לוגו זול?

העלות של לוגו זול זה עד כמה מאות בודדות של שקלים. אפשר לומר שעד 1000 ש"ח זה נחשב עלות זולה ללוגו.

איך מעצבים מתמחרים עיצוב לוגו?

כמובן שבסופו של דבר מה שהכי משפיע זה איכות הלוגו שהם יודעים להפיק וגם כמות שעות העבודה. אם מעצב חושב שהוא מאוד טוב ומתמחר את עצמו בעלות של 300 ש"ח לשעה אז הוא פשוט יכפיל את כמות השעות בשכר השעתי שהוא שווה לדעתו.

מזה מחיר טוב לעיצוב לוגו לעסק?

כאשר מדובר על עסק קטן, לא כדאי להשקיע מעל 3000 ש"ח על לוגו. לכן, הייתי אומר שזה הסכום המקסימלי. אבל חשוב להבין שהטווח הוא מאוד רחב ומתחיל ממאות בודדות של שקלים בלבד.

איך עושים לוגו בחינם?

יש תוכנות לעיצוב לוגו חינמי. בעיני זה לא מומלץ ועדיף להשתמש במעצב גרפי גם הוא מתחיל ולא גובה סכום כסף גבוה.

למה עיצוב לוגו לעסק זה בדרך כלל יקר?

בעוד רבים מסתכלים על כך כעל "סמל קטן סך הכל". מעצבים מסתכלים על זה אחרת. הם חושבים על רעיון, עושים המון סקיצות, מתקנים ואז שוב מתקנים. ואז בסוף עושים פרזנטציה ללקוח שקרוב לוודאי יהיו לו בקשות לתיקונים נוספים. יש להוסיף לכך עלויות תפעול כמו משרד, תוכנות יקרות כמו אילוסטרייטור, ארנונה, חשמל, הוצאות שיווק ועוד. את כל אלה המעצב רוצה לכסות.

איפה אפשר לעשות לוגו בזול?

בתן-בוסט ניתן לעשות לוגו במסלול מוזל מאוד. בין 200 ל 300 ש"ח בלבד. זה מתאים לעסקים שאין להם תקציב גבוה למיתוג עסקי. כמובן, שבתן-בוסט יש גם מסלולים יקרים יותר – הכל מותאם לתקציב לקוח.

מסלולים של עיצוב לוגו ומיתוג

ניתן למצוא מסלול לוגו בזול, כאשר ברוב המקרים יהיה מדובר על לוגו מתוך סטוק קיים. זה בעצם אומר שיש "שלד" או "תבנית" של לוגו שפשוט משנים בה צבע, ושם עסק. לוגו כזה יכול להתאים מאוד לעסק, ולהיראות בצורה יפה מאוד! אבל כנראה שהוא לא יהיה מדויק ב 100%. אם מסלול כזה מעניין אותכם תוכלו לפנות לתן-בוסט שעושים עיצוב לוגו בזול.

מעוניינת לעשות לוגו סופר מקצועי ובמחירים נוחים? בתן-בוסט יש את כל המסלולים!!
עיצוב לוגו תן בוסט.

מאידך, יש גם מסלול יקר יותר שעולה יותר כסף. במסלול שהעלות שלו יקר יותר יהיה לוגו מעוצב אישית. כזה שמותאם ב100% ללקוח. לרצונות שלו ולמה שהוא רוצה לשדר. ולא רק זה, יהיה גם מיתוג. כלומר, יהיה ספר מיתוג שבו המעצב יציע ללקוח איך לשלב את הלוגו בעיצובים השונים. לוגו אחד יכול להשתלב בהרבה מאוד "סביבות" שונות וצריך להתאים לו את הסביבה הנכונה בשביל שישדר את הדבר הנכון. במיתוג עסקי במסלולים יקרים יותר עושים בדיוק את זה. מתאימים לוגו לסביבה שלו וכך מייצרים מיתוג עסקי מלא.

More
articles

דילוג לתוכן