לוגו ג'ומו

office@jumoo.net

דף זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים.

אתר זה הוא אתר לשיתוף ידע ומידע ובו נכתב תוכן על ידי משתמשים רבים ושונים (להלן: "משתמשים תורמים") שהועלה עבור משתמשים שצורכים את המידע (להלן: "גולשי האתר").

המשתמשים התורמים הם לעיתים אנונימיים, לעיתים משתמשים מזוהיים, ולעיתים מדובר על בית עסק שמקבל שירות דיגיטלי בתשלום או ללא תשלום.

בדף זה ישנו ניסיון מצד מנהלי האתר לבקר את התוכן שמועלה בו בין היתר (אך לא רק) : שמירה על זכויות יוצרים, שמירה על תוכן נקי ולא פוגעני, שמירה על תוכן אמיתי ולא פייק (FAKE), שמירה על כללי הנגישות הנהוגים בישראל.

יחד עם זאת, לא תמיד הדבר מסתייע ומכיוון שהאתר דינמי והתוכן בו מועלה על בסיס יומיומי ישנם שגיאות שונות שעלולות להיות במשך פעילות האתר. בין אם שנעשו בתום לב על ידי המשתמשים התורמים באתר ובין אם נעשו בזדון – האחריות המלאה לפגיעה כלשהי של החוק או של תקנה זו או אחרת חלה על המשתמש עצמו.

עזור לנו לשמור על האתר נקי מטעויות ועוולות שונות:

במידה ויש לך תלונה כלשהי בנוגע לאתר תוכל לשלוח הודעה לכתובת office@jumoo.net ואנחנו מתחייבים לטפל בתלונה תוך 30 יום.

במידה ויש לך תלונה כלשהי בנוגע לשמירה על זכויות יוצרים תוכל לשלוח הודעה לכתובת office@jumoo.net ואנחנו מתחייבים לטפל בתלונה תוך 30 יום.

במידה ויש לך תלונה כלשהי בנוגע לנגישות תוכל לשלוח הודעה לכתובת Nagish@jumoo.net ואנחנו מתחייבים לטפל בתלונה תוך 60 יום.

הבהרה: יש לוודא שקיבלתם הודעה אוטומטית שקיבלנו את הודעתכם. אם לא כך, יש ליצור איתנו קשר טלפוני במספר 050-8865374.

בחלק מהדפים באתר משתמשים ב google tag ו/או facebook pixel ו/או תגים אחרים שונים שנועדו לסמן את גולשי האתר ולעקוב אחריהם על מנת לאסוף מידע ולעל מנת שמפרסמים שונים יוכלו לטרגט את הגולשים, כלומר, לפרסם מוצרים ו/או שירותים שונים בצורה מותאמת.

כמו כן באתר ישנו תוכן שחלקו מגורמים אנונימיים וחלקו מגורמים מזוהים, כך או כך האחריות לשימוש במידע חלה על צרכני המידע באתר. הנהלת האתר אינה אחראית לשימוש במידע שהועלה לאתר, או לפגיעה כלשהי ממנו.

במידה ועלו לאתר בשגגה תמונות \ וקטורים \ תוכן \ מדיה כתובה \ מדיה שאינה כתובה \ צלילים \ רצועות מוזיקה \ סרטוני וידאו \ פונטים \ טמפלטים \ אלמנט כלשהו \ כל אלו ביחד או לחוד – הנהלת האתר כ"גורם ביניים" מסירה מעצמה כל אחריות על פגיעה בזכויות יוצרים מכיוון שהאחריות חלה על המשתמש שהעלה את התוכן לאתר. להנהלת האתר אין דרך לדעת אם חלה פגיעה בזכויות יוצרים.

יחד עם זאת, אנחנו עושים מאמץ ותמיד מוודאים עם המשתמש שאכן המידע שהוא מביא הוא מקורי שלו או שהוא בעל רישיון שימוש חוקי.

נוהל הודעה והסרה

פגעו לך בזכויות היוצרים? צור קשר ואנחנו מתחייבים להסיר את הפגיעה. יש לשלוח הודעה במייל office@jumoo.net על מנת שנצליח לקבל את ההודעה אנא שלח הודעה ממייל אמיתי שלא מגיע לספאם וכולל לינק והוכחה כלשהי שהתוכן אכן פוגע בזכויות יוצרים.

על האתר חל הדין הישראלי בלבד והסמכות לשפוט היא בית משפט השלום תל אביב-יפו.

עודכן לאחרונה בתאריך: 12/09/2022

דילוג לתוכן