לוגו ג'ומו

office@jumoo.net

לק ג'ל מחירון

איך בונים בעבור לק ג'ל מחירון? אחד הדברים החשובים ביותר הוא קודם כל לעשות מחקר ולהבין את המחירים בשוק. אחרי זה להבין באיזה אלמנט רוצים את המחירון? האם דיגיטלי או האם בדפוס? ואם בדפוס אז האם במידה קטנה בגודל של פלאייר או שאולי בגודל של שלט גדול? לאחר שמבינים את האלמנט צריך לפנות למעצב גרפי ולבקש יחד עם מיתוג מתאים ומקצועי.

אז ראשית בואו נתחיל בהבנת המחירים של לק ג'ל למחירון

עלות לק ג'ל היא בין 70 ל 160 ש"ח ובנוסף השאלה אם זה כולל מניקור או לא. מניקור מייקר את עלות הטיפול בעלות שבין 40 ל 80 ש"ח. עוד הבדל חשוב שיש לקחת בחשבון בלק ג'ל מחירון זה את ההבדל שבין ציפורניים טבעיות לבין בניית ציפורניים והשמת לק ג'ל.

לק ג'ל מחירון מה הכי חשוב

הכי חשוב שתהיי מרוצה מהמחירים שאת בעצמך נותנת. במידה ולא תהיי מרוצה מהמחירים אז תרצי לעדכן את המחירים במחירון ואז לבנות אותו מחדש. חשבי לטווח הארוך ולא לטווח הקצר. אם עושים משהו זמני אז עדיף לעשות מחירון זול בגרסה דיגיטלית או מודפסת בפלאייר קטן.

איך מקדמים עסק של לק ג'ל

קידום עסק לק ג'ל תמיד מומלץ לעשות עם מומחה. אסור בשום פנים ואופן לתת לזמן "להתבזבז" בלי לייצר זרם של לקוחות. נשים רבות העוסקות בלק ג'ל מתייאשות מהתחרות הגדולה וחושבות שהן לא יכולות לקדם את עצמן מסיבות לא נכונות. לרוב, זה בגלל שהן לא משקיעות בקידום אצל מומחה ועושת טעויות רבות.

הטעות השיווקית הגדולה ביותר של העוסקות בלק ג'ל

הטעות הגדולה ביותר שהן עושות הוא לקדם את עצמן בצורה אורגנית בלבד. פרסום של סרטונים ותמונות ברשת החברתית לא עוזר כאשר אין קהל עוקבים. יש צורך ליצור קודם כל קהל עוקבים שיאהב את המותג שלך ויעזור לך לקדם את עצמך (את המותג לק ג'ל שלך).

הטעות השיווקית השניה הגדולה

טעות נוספת היא טעות מיתוגית. לוגו שנראה מצועצע מידי ולא מקצועי. מחירים נמוכים מידי שגורמים ל"זילות" של המקצוע והעבודה ועוד. אין שום סיבה שלא תמתגי את עצמך להיות מותג על שמחזיק מעצמו! כן, גם אם את בתחילת דרכך.

מחפשת שיווק דיגיטלי לעסק? תן-בוסט ישמחו לסייע.

More
articles

דילוג לתוכן