לוגו ג'ומו

office@jumoo.net

לוגו לקוסמטיקאית | לוגו לעסק קוסמטיקה ​💁🏻‍♀️​

תפקידו של הלוגו ושל המיתוג העסקי הוא ליצור בידול, וזכירות גבוהה אצל הגולשים. בכל פעם שגולש מחפש קוסמטיקאית באיזורך – העסק שלך נמצא בתחרות ישירה עם קוסמטיקאיות אחרות. באופן קבוע יעדיפו מחפשי השירות ללכת למי שהנראות של העסק שלה משדר מקצועיות!

זכרי שלוגו ומיתוג עם ניראות טובה יגרמו לעסק שלך להיות יותר זכיר – וגם יצרו ביטחון בקרב מחפשי שירותים כמו שלך. אז מחפשת לוגו לעסק קוסמטיקה ולהגדיל הכנסות?

איזה לוגו מומלץ לקוסמטיקאית

אנחנו מאוד אוהבים את הסגנון איור בקו (מצורפת דוגמא 👇🏻​) איור מסוג זה הוא קלאסי, הוא נותן תחושה מקצועית ובטוחה. אגב, הטקסט בכתב יד בלוגו זה היה יכול להיות כשלעצמו לוגו מעולה. כלומר, גם אם היו מסירים את התמונה לחלוטין ומשאירים אך ורק את הטקסט זה היה לוגו טיפוגרפי מעולה.

מתמודד נוסף ומתאים לקוסמטיקאיות שהיו רוצות להכניס יותר את תחושת הקוסמטיקה הטבעית. כדאי לשקול סגנון בוהו שתופס תאוצה וגם נראה מרשים מאוד.


סגנון הבוהו ☝🏻​ מאפשר לעסק להיות בעל מראה אסתטי, טבעי, ירוק. אפשר בקלות לעצב את החדר גם בסגנון בוהו – עם הרבה אביזרים מקש וצבעי בוהו (ירוק, אדמה, אוף ווייט…). כך הלוגו השתלב גם עם עיצוב הפנים וזה בכלל תהיה הצגה מרשימה יותר.

מעוניינת לעשות לוגו סופר מקצועי ובמחירים נוחים? בתן-בוסט יש את כל המסלולים!!
עיצוב לוגו תן בוסט.

מאיזה לוגו כדאי לקומסטיקאית להתרחק כמו מאש?

בארץ מאוד תפס הרעיון שלוגו של קוסמטיקאית צריך להיות צבעוני מאוד, עם כותרות זהב, ועמוס באלמנטים כמו זה:


כדאי מאוד להיזהר מלוגו בסגנון הזה. הוא לא נותן תחושה של מקצועיות אלא תחושה של זילות (זול). לא מדובר כאן על מלאכת מחשבת של מעצב גרפי. אלא זה בסך הכל אוסף של וקטורים (איורים) שנאספו מסטוקים חינמים והונחו זה על זה או זה ליד זה.

מעוניינת לעשות לוגו סופר מקצועי ובמחירים נוחים? בתן-בוסט יש את כל המסלולים!!
עיצוב לוגו תן בוסט.

More
articles

דילוג לתוכן