לוגו ג'ומו

office@jumoo.net

לוגו לעסק עוגות | לוגו עוגות 🎂​

איזה לוגו ראוי לעשות לעסק עוגות (עסק שמכין עוגות לאירועים שונים)? במאמר זה ננסה לענות על התשובה הזו בעיניים של מעצבים גרפים. בקצרה: לוגו לעסק עוגות חייב להיראות מקצועי, מודרני, ומעביר את המסר. למדו איך עושים לוגו לעסק עוגות בצורה נכונה.

לוגו לעסק עוגות עם מומחיות בתחום מסוים

במידה ויש לעסק התמחות שרק בה הוא עוסק מאוד כדאי להיצמד לרעיון שמעביר את זה.
הנה דוגמא ללוגו לעסק עוגות בתחומים שונים לחלוטין: חתונה, עוגות קפיטריה, בייקרי שעוסק בהכל, ועוגות יומהולדת.

לכן, מאוד מומלץ קודם כל לתכנן ולהבין אם העסק מתווכן להיות מומחה בתחום אחד או בכמה. גם חשוב לחשוב בראייה עתידית אם יש כוונה להתמחות בתחומים שונים.

מעוניינת לעשות לוגו סופר מקצועי ובמחירים נוחים? בתן-בוסט יש את כל המסלולים!!
עיצוב לוגו תן בוסט.

לוגו לעסק עוגות מה הרציונל?

חשוב מאוד שהלוגו יהיה מקצועי, מודרני ולא מצועצע. לפעמים בשביל להבין איזה לוגו נכון לעשות, צריך להבין קודם כל מה אסור לעשות. הנה לוגו שהוא לא מומלץ אף על פי שהסגנון יחסית נפוץ:

בעיני הלוגואים העגולים עושים עבודה מדהימה. גם בלי להכניס וקטור אחד של עוגה הם מייצרים תחושה של תאבון, רק בשימוש נכון בצורה העגולה. יחד עם זאת, הלוגו העגול הוא בתחום העוגות והקונדיטוריה הוא עתיק ועלול להיות לא מודרני אז חשוב לוודא שהנראות שלו מודרנית כמו בלוגואים שהצגתי כאן.

דבר נוסף חשוב, בד"כ Less is more בכל הקשור בלוגואים – ולא כדאי "להאכיל בכפית" את הצופה. למשל אם אתם בעסקי העוגיות שוקול צ'יפס אז לא כדאי להכניס ללוגו עוגיית שוקולד צ'יפס כי זה יקרא "להאכיל בכפית" את הצופה. אבל בעיני עשו את זה בלוגו שלמעלה בצורה מדהימה ולכן אפשר ללמוד מזה שיש יוצאים מן הכלל.

סיכום

זכרו, שאתם אחת הבחירות הקריטיות בארגון האירוע ולכן אתם צריכים לנסוך הרבה ביטחון אצל הלקוח שלכם. הדרך לעשות זאת היא מתחילה בלוגו (וממשיכה בפורטופוליו, מסרים שיווקיים, ותוכן שתיצרו ברשתות).

מעוניינת לעשות לוגו סופר מקצועי ובמחירים נוחים? בתן-בוסט יש את כל המסלולים!!
עיצוב לוגו תן בוסט..

More
articles

דילוג לתוכן