לוגו ג'ומו

office@jumoo.net

מה זה דף נחיתה

רבים העסקים שרצים לעשות דפי נחיתה ובכלל לא מבינים מה ההבדל בין דף נחיתה לדף של אתר אינטרנט. לכן, מאמר זה נכתב על מנת לעשות לך סדר – מזה דפי נחיתה (או דפי נחיתה מה זה).

דף נחיתה

דף נחיתה הוא דף אינטרנט בעל מטרה אחת בלבד. לדוגמא:
1. רישום לניוזטלר.
2. מכירת מוצר מסוים (יקרא גם דף מכירה).
3. צפיה בסרטון וידאו.
יש עוד הרבה מאוד מטרות אפשריות. מכיוון שהן הוקמו לשמש מטרה אחת בלבד אז אסור שיהיו הסחות דעת שונות. הן צריכות להיות כמו "מסלול נחיתה". לקחת את הגולש במסלול מאוד ברור בלי לתת לו אפשרויות בחירה. כשמעצבים דף נחיתה צריך לחשוב כמו הכוון במנחת מטוסים, צריך לכוון כל הזמן את הגולש עד לסופו של המסלול.

טעויות נפוצות בדף נחיתה

טעות מספר 1 – כשנותנים הרבה מאוד אפשרויות שונות. לדוגמא אם המטרה היא רישום לניוזטלר, אז נותנים אפשרות בין מילוי טופס לניוזטלר לבין כפתור מעבר לדף הבית באתר האינטרנט. זו טעות חמורה מאוד מכיוון שמסיטים את הגולש מהמסלול שאותו הוא אמור לעשות. יהיה משמעותית חכם יותר לתת לו למלא את הטופס ולאחר מכן לחשוף את הכפתור מעבר לאתר האינטרנט. כלומר, רק לאחר שהושגה המטרה אפשר לתת לו לחקור עוד קצת את העסק.

טעות מספר 2 – אין הפרדה בין האתר לבין דף הנחיתה. חשוב מאוד שתהיה הפרדה בין האתר לדף הנחיתה. אתר אינטרנט מורכב מ תפריט עליון ותפריט תחתון ובמרכז יש תוכן. כאשר מצטרפים לדף הנחיתה תפריט עליון ותחתון אז מתווספים בפועל עוד אפשרויות למשתמש – וזה מסיט אותו ממטרת דף הנחיתה.

טעות מספר 3 – עיצוב מבולגן מידי – המטרה (לדוגמא מילוי טופס) צריכה להיות בולטת! וכשיש בלאגן בדף אז המטרה הולכת לאיבוד בעין של הגולש. אחוז ההמרה במקרה כזה ירד דרסטית. מה גם, שזה לא יראה מקצועי והרי גולשים באינטרנט הם שופטים לחומרה עסקים שנראים לא מקצועיים.

טעות מספר 4 – ארוך ומתיש. עשיתם דף שצריך לגלול ולגלול ולגלול בלי הפסקה? זו טעות חמורה – אחוז ההמרה ירד דרסטית ותהיה נטישה המונית אחרי מספר גלילות של המשתמש.

סיכום דף נחיתה

דף נחיתה הוא כלי שיווקי יעיל מאוד. כשמוסיפים לו סליקה אז הוא יקרא "דף מכירה". הוא מומלץ מאוד גם למי שיש אתר אינטרנט בקמפיינים שונים. למעשה אין שום קשר בין המטרה השיווקית שלשמה מקימים אתר אינטרנט לבין המטרה השיווקית שלשמה מקימים דף נחיתה.

מקווה שעזרתי לכם.
במידה ואתם צריכים לבנות דף נחיתה מקצועי שמוכר כאילו אין מחר תוכלו לפנות לתן-בוסט
סוכנות לשיווק עסקים קטנים.

More
articles

דילוג לתוכן